Kaivuu- ja perustustyöt ovat vauhdissa. Kaivetulle alueelle rakentuu elokuvateatterin lisäsiipi.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Elokuvateatteri Starin laajennuksen rakennustyöt ovat alkaneet. Taloon rakennetaan lisäsiipi, johon tulee teatterin kuudes elokuvasali.
Yrittäjä Kari Kantalan mukaan laajennuksen on tarkoitus valmistua vuoden sisällä. Rakennustyöt aloitettiin viime viikolla perustus- ja kaivuutöillä.
Teatterin laajennushanke on ollut vireillä muutaman vuoden.
Hyvää juhannusta!
Lue Kaleva Digiä _2 kk vain 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut