Kuusamon Juomasuon kobolttiesiintymä
Tunteet kuumenivat kaivosyhtiön tilaisuudessa Kuusamossa: "Miksi me paikalliset luottaisimme selvityksiinne ja lupauksiinne?"

Tunteet kuu­me­ni­vat kai­vos­yh­tiön ti­lai­suu­des­sa Kuu­sa­mos­sa: "Miksi me pai­kal­li­set luot­tai­sim­me sel­vi­tyk­siin­ne ja lu­pauk­siin­ne?"

40
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Meidän poh­joi­sen ih­mis­ten on oltava ak­tii­vi­sia

11
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Mal­min­et­sin­tä ja kai­vos­toi­min­ta tuovat työtä suo­ma­lai­sil­le – to­den­nä­köi­ses­ti ve­ty­au­to­kin tar­vit­see kal­lio­pe­räs­tä löy­ty­viä tek­no­lo­gia­mi­ne­raa­le­ja

10
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Pääs­tö­tön­tä teol­li­sen mit­ta­kaa­van kai­vos­ta ei ole, eikä ny­ky­tek­nii­kal­la tule

20