ateriapalvelut
OYSin ylijäämäruokaa lahjoitetaan nyt hyväntekeväisyyteen – Seuraavaksi otetaan käyttöön Resq-sovellus

OYSin yli­jää­mä­ruo­kaa lah­joi­te­taan nyt hy­vän­te­ke­väi­syy­teen – Seu­raa­vak­si otetaan käyt­töön Resq-so­vel­lus

9
Lukijalta Mielipidekirjoitus

Märkä rätti ei se­lit­te­lyl­lä muuksi muutu

Lukijalta Mielipidekirjoitus

On kysymys Oulun päät­tä­jien ar­vois­ta – ky­syn­kin kuten pää­mi­nis­te­rim­me taan­noin edus­kun­nas­sa: Eikö teitä hävetä?

5