Yli-Iin kuntalaisyhdistyksen Mikko Jääskeläinen paiskoi torstaina töitä rakennustyömaalla Oulussa.
Kuva: Pekka Peura
Yli-Iin kuntalaisyhdistys on kutsunut paikalliset torstai-iltana koolle puhumaan siitä, onko alueella tulevaisuutta osana Oulua.
– Kaupungin suhtautuminen meihin on välinpitämätöntä ja ylimielistä. Meitä muka kuunnellaan, mutta se ei pidä paikkaansa, joten tilanne on nyt ajautunut tähän pisteeseen, kertoo yhdistyksen puheenjohtaja Mikko Jääskeläinen.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut