Yli-Iis­sä poh­di­taan, pi­täi­si­kö alueen ir­rot­tau­tua Oulusta ja liittyä Iihin – "Suh­tau­tu­mi­nen meihin on yli­mie­lis­tä"

Moni yli-iiläinen on pettynyt tuulivoimapäätöksiin ja palveluiden karsimiseen. Kuntalaisyhdistys järjestää torstaina keskustelutilaisuuden alueen tulevaisuudesta.

Yli-Iin kuntalaisyhdistyksen Mikko Jääskeläinen paiskoi torstaina töitä rakennustyömaalla Oulussa.
Yli-Iin kuntalaisyhdistyksen Mikko Jääskeläinen paiskoi torstaina töitä rakennustyömaalla Oulussa.
Kuva: Pekka Peura

Yli-Iin kuntalaisyhdistys on kutsunut paikalliset torstai-iltana koolle puhumaan siitä, onko alueella tulevaisuutta osana Oulua.

– Kaupungin suhtautuminen meihin on välinpitämätöntä ja ylimielistä. Meitä muka kuunnellaan, mutta se ei pidä paikkaansa, joten tilanne on nyt ajautunut tähän pisteeseen, kertoo yhdistyksen puheenjohtaja Mikko Jääskeläinen.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä