Tuija Tolonen-Keränen katseli haikeana, kun luontokeskuksen viimeiset kävijät sieltä poistuivat.
Kuva: Toivo Kiminki
Oululainen Lahja Lamsijärvi oli viimeinen Syötteen luontokeskuksen asiakas. Hänen lähtönsä jälkeen lauantaina iltapäivällä asiakaspalvelija Tuija Tolonen-Keränen pyöräytti oven lukkoon.
– Harmittaa ja ihmetyttää tosi paljon. Mitä tänne jää minunlaiselleni retkeilijälle, kun tämä lopetetaan, Lamisjärvi pohti.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut