Vii­mei­nen sam­mut­ti valot – Syöt­teen luon­to­kes­kuk­sen sul­ke­mis­ta ei juh­lit­tu, kä­vi­jöi­den tun­nel­mat haikeat ja häm­mäs­te­le­vät

Syötteen luontokeskus oli viime lauantaina auki viimeistä päivää.

Syöte
Tuija Tolonen-Keränen katseli haikeana, kun luontokeskuksen viimeiset kävijät sieltä poistuivat.
Tuija Tolonen-Keränen katseli haikeana, kun luontokeskuksen viimeiset kävijät sieltä poistuivat.
Kuva: Toivo Kiminki

Oululainen Lahja Lamsijärvi oli viimeinen Syötteen luontokeskuksen asiakas. Hänen lähtönsä jälkeen lauantaina iltapäivällä asiakaspalvelija Tuija Tolonen-Keränen pyöräytti oven lukkoon.

– Harmittaa ja ihmetyttää tosi paljon. Mitä tänne jää minunlaiselleni retkeilijälle, kun tämä lopetetaan, Lamisjärvi pohti.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä