Katos Takukankaan levähdyspaikalla.
Kuva: Teija Soini
Jo 20 vuotta sitten Kaleva uutisoi nykyaikaisempien palveluiden vievän suosiota eväiden syömiseen soveltuvilta autoilijoiden levähdyspaikoilta. Myös roskaaminen ja ilkivalta ovat olleet levähdyspaikkojen riesa.
Ovatko autoilijoiden levähdyspaikat mielestäsi liian sotkuisia Oulun seudulla? Pitäisikö varustettuja pysähdyspaikkoja olla enemmän vai vähemmän? Vastaa pikakyselyyn keskiviikkoon 24.7. kello 11 mennessä.