Va­sem­mis­to­lii­ton pit­kä­ai­kai­nen val­tuu­tet­tu Martti Kor­ho­nen jättää Oulun kau­pun­gin­val­tuus­ton

"Neljä vuotta on pitkä aika tehdä sitovia sopimuksia", sanoo 72-vuotias veteraanipoliitikko.

Pitkän linjan oululainen kuntapoliitikko, vasemmistoliiton Martti Korhonen jättää Oulun kaupunginvaltuuston eli ei asetu ehdolle huhtikuun kuntavaaleissa. Syynä hän sanoo olevan yksinkertaisesti mittariin kertyneet vuodet. Korhonen on 72-vuotias.

– Pääasiallinen syy on siinä, että tässä iässä neljä vuotta on pitkä aika tehdä sitovia sopimuksia. Tuo ajanjakso on nyt paljon pidempi kuin ollessani viisikymppinen tai kuusikymppinen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä