Joulumarkkinat täyttyivät kauppiaista 50 vuotta sitten joulun alla Oulun kauppatorilla. Myyntipaikkoja vuokrasivat sotainvalidit ja kauppaa käytiin iltaisin kello 18 saakka.
Kuva: Kalevan arkisto
KALEVA 16.12.1971. Joulumarkkinat alkoivat Oulussa torstaina ja jatkuvat viikonlopun. Ainakin torstaipäivä oli perin hiljainen, ostajia liikkui torilla vähän. Kauppiaita sitä vastoin on paljon ja tavaravalikoima kirjava.