Huoltoaseman ulkokuoressa ei ole tapahtunut juuri muutosta uuden Huili-logon lisäksi.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Ouluntullin Neste suljettiin remontin tieltä syksyllä ja samalla aseman kauppiasvetoisuus päättyi. Tiistaina paikalla avattiin Restelin uuden Huili-huoltoasemaketjun pohjoisin asema.
Restelin aluepäällikkö Pertti Krekilä kertoo, että avajaishetkellä ovelle ehti muodostua yli sadan kävijän jono. Ensimmäisenä päivänä 500 ensimmäistä asiakasta sai kakkukahvit ja lounasta tarjottiin erikoishintaan viidellä eurolla.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut