Useat au­toi­li­jat ju­mit­tui­vat Ki­vi­sy­dä­meen, kun mak­su­pää­te ei toi­mi­nut

Useiden pankkien maksuhäiriöt jumittivat autoilijoita Oulun Kivisydämessä tiistai-iltapäivällä.

Useat autoilijat joutuivat odottamaan poispääsyä Kivisydämestä tiistaina.
Useat autoilijat joutuivat odottamaan poispääsyä Kivisydämestä tiistaina.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen/arkistokuva

Useat autoilijat jumittuivat eilen tiistaina Kivisydämeen maksuongelmien takia.

Paikalla ollut Jenni Ranta kertoo, että parkkihallin Torinrannan päädyssä oli jo neljästä viiteen jonottajaa maksuautomaatille hänen saapuessaan paikalle.

– Olimme lähdössä Kivisydämestä pois, ja jonotimme maksupäätteelle. Siinä oli useampi ennen meitä, ja he sanoivat aina vuorollaan, ettei maksu mene läpi.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä