Useat autoilijat joutuivat odottamaan poispääsyä Kivisydämestä tiistaina.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen/arkistokuva
Useat autoilijat jumittuivat eilen tiistaina Kivisydämeen maksuongelmien takia.
Paikalla ollut Jenni Ranta kertoo, että parkkihallin Torinrannan päädyssä oli jo neljästä viiteen jonottajaa maksuautomaatille hänen saapuessaan paikalle.
– Olimme lähdössä Kivisydämestä pois, ja jonotimme maksupäätteelle. Siinä oli useampi ennen meitä, ja he sanoivat aina vuorollaan, ettei maksu mene läpi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut