Työt ja opiskelut ovat taas hyvässä vauhdissa lomakauden jälkeen. Onneksi etäilystä on voitu ainakin osittain siirtyä hybridiin ja näemme taas toisiamme enemmän ihan livenä. Aitoja kohtaamisia kaivataan, ainakin suurin osa meistä.
Toisille paluu opiskelu- ja työelämään voi kuitenkin olla karu – valitettavasti ympärillä olevista ihmisistä johtuen. Moni kohtaa sivuuttamista, jopa suoranaista kiusaamista, vaikka tarvitsemme hyväksyntää ja arvostusta.