”Tor­ni­pöl­lön” työ­pis­te aiotaan lyödä Vir­pi­nie­mes­sä ma­ta­lak­si – "­Siel­lä päi­vys­tet­tiin vuo­ro­kau­den ympäri"

Virpiniemen merivartioasema on saamassa uudet toimitilat. Työntekijät ovat olleet väistössä sisäilmaongelmien vuoksi neljä vuotta.

Oulu
Ilmoita asiavirheestä