”Tornipöllön” työpiste aiotaan lyödä Virpiniemessä matalaksi – "Siellä päivystettiin vuorokauden ympäri" Virpiniemen merivartioasema on saamassa uudet toimitilat. Työntekijät ovat olleet väistössä sisäilmaongelmien vuoksi neljä vuotta. Niina Hentilä 22.2.2023 6:04 Forum24 Oulu Kirjaudu tai luo Kaleva Media -tunnus ja voit lukea tämän artikkelin ilmaiseksi Voit lukea kirjautumisen takana olevia sisältöjä Pääset kommentoimaan sisältöjä Saat oman nimimerkin LUO TUNNUS KIRJAUDU SISÄÄN Ilmoita asiavirheestä Forum24 Työelämä Rakentaminen Oulu Virpiniemen merivartioasema