Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Tekoja, toivoa ja turvaa – ei ko­hu­jut­tu­ja ja rik­ki­näi­siä pu­he­li­mia

Useat kärjistävät nyt mediassa ja somessa nuorison oirehdintaa Oulussakin. Syksyllä on havaittu moksintaa, uhoamista ja levottomuutta eri puolilla Oulua, erityisesti yläkouluilla sekä Oulun keskustassa.

Levottomuuksien ja joukkokokoontumisten yksi merkittävä syy on siinä, että keväällä korona sulki lasten ja nuorten koulut ja harrastusmahdollisuudet kahdeksi kuukaudeksi. Korona kurittaa myös syksyä ja tulevaa.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa