Teknologiateollisuuden työnantajat on hyväksynyt sovintoesityksen. Sen sisällöstä kerrotaan tarkemmin lauantaina alkuillasta.
Kuva: Timo Heikkala / Lehtikuva
Teknologiateollisuuden työnantajat on hyväksynyt teknologiateollisuuden neuvottelutuloksen. Toimitusjohtaja Jarkko Ruohoniemi kertoi asiasta STT:lle. Päätös tehtiin perjantaina.
Hyväksynnästä kertoi ensimmäisenä MTV.
Ratkaisun sisältöä ei Ruohoniemen mukaan kommentoida ennen kuin Teollisuusliitto kertoo päätöksestään.
Teollisuusliitto julkistaa päätöksensä tänään kello 17 pidettävässä tiedotustilaisuudessa.
Sopuun päästiin torstai-iltana, ja ratkaisu on ollut tänään käsittelyssä osapuolten hallinnoissa