Tek­no­lo­gia­teol­li­suu­den työn­an­ta­jat hy­väk­syi neu­vot­te­lu­tu­lok­sen

Helsinki
Teknologiateollisuuden työnantajat on hyväksynyt sovintoesityksen. Sen sisällöstä kerrotaan tarkemmin lauantaina alkuillasta.
Teknologiateollisuuden työnantajat on hyväksynyt sovintoesityksen. Sen sisällöstä kerrotaan tarkemmin lauantaina alkuillasta.
Kuva: Timo Heikkala / Lehtikuva

Teknologiateollisuuden työnantajat on hyväksynyt teknologiateollisuuden neuvottelutuloksen. Toimitusjohtaja Jarkko Ruohoniemi kertoi asiasta STT:lle. Päätös tehtiin perjantaina.

Hyväksynnästä kertoi ensimmäisenä MTV.

Ratkaisun sisältöä ei Ruohoniemen mukaan kommentoida ennen kuin Teollisuusliitto kertoo päätöksestään.

Teollisuusliitto julkistaa päätöksensä tänään kello 17 pidettävässä tiedotustilaisuudessa.

Sopuun päästiin torstai-iltana, ja ratkaisu on ollut tänään käsittelyssä osapuolten hallinnoissa

Ilmoita asiavirheestä