Työtaistelut: VR: Junat py­ri­tään pa­laut­ta­maan lii­ken­tee­seen heti, kun sopu ve­tu­rin­kul­jet­ta­jien työ­rii­taan syntyy

Tilinpäätökset: Oulun kau­pun­gin ti­lin­pää­tök­ses­tä on tulossa huikean yli­jää­mäi­nen

Luitko jo tämän: Lää­kä­rit suos­tui­vat tut­ki­maan Inga Kavakan kun­nol­la vasta 13 vuoden kär­si­myk­sen jälkeen

Mainos: Mitä enemmän tiedät sitä helpommin äänestät, tilaa tästä Kaleva 2 kk 59,90 euroa

Tilaajille

Sytytä nyt se ta­ka­va­lo! – Liian moni ajaa kes­ki­tal­ven lu­mi­pöl­lys­sä perä pi­meä­nä, koska ei tunne autonsa valojen toi­min­ta­pe­ri­aat­tei­ta

Modernit huomiovalot edessä eivät riitä, kun ilta hämärtää tai näkyvyys on muuten heikentynyt. Huonoissa olosuhteissa on käytettävä sekä ajo- että takavaloja.

Pimeäperäiset autot ovat vaaraksi kuskille ja muille tienkäyttäjille, Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen tietää. Siksi kuljettajan on tutustuttava oman autonsa valojen toimintaperiaatteeseen huolellisesti.
Pimeäperäiset autot ovat vaaraksi kuskille ja muille tienkäyttäjille, Autoliiton koulutuspäällikkö Teppo Vesalainen tietää.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.