Liikenne: Useat ket­ju­ko­la­rit lait­toi­vat Oulun ja Kem­pe­leen lii­ken­teen se­kai­sin

Mielenterveys: OYSin nuo­ri­so­psy­kiat­rian osas­tol­la toi­vo­taan apua kesällä avat­ta­vas­ta syö­mis­häi­riö­kes­kuk­ses­ta

Luitko jo tämän: Nyt puhuu Kärp­pien pu­heen­joh­ta­ja Heikki Kont­sas, mutta hen­ki­lös­tö­vaih­dok­sis­ta hän vai­ke­nee

Mainos: Mitä enemmän tiedät sitä helpommin äänestät, tilaa tästä Kaleva Digi + Lehti 2 kk 59,90 euroa

Tilaajille

Syöte lähti si­nun­kau­poil­le eikä kö­röt­te­le – Uusi brändi tarjoaa ko­ti­maa­han eri kär­ki­vies­tin kuin kan­sain­vä­li­sil­le kuu­li­joil­le

Syötteen uudessa brändissä korostuu ihmisten yksilöllinen kohtaaminen. Markkinoinnissa kärkiviesteinä ovat jatkossa kiireettömyys ja koskematon luonto.

Brändikäsikirjassa kansainvälistä kärkiviestiä esitellään ehkä hieman yllättäen kesäisellä kuvalla.
Brändikäsikirjassa kansainvälistä kärkiviestiä esitellään ehkä hieman yllättäen kesäisellä kuvalla.
Kuva: Flatlight Creative House

Syötteen matkailualueen brändiä on kirkastettu osana työ- ja elinkeinoministeriön rahoittamaa kehittämishanketta.

Lue Digiä 1 kk _vain 1 €_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.