Oulun kaupunki: Oulu aikoo ko­rot­taa luot­ta­mus­toi­mis­ta mak­set­ta­via palk­kioi­ta rei­lus­ti

Autismi: Johanna Vuo­ri-Kar­via sai tietää vasta ne­li­kymp­pi­se­nä, miksi hän on eri­lai­nen

Parkkipaikat: Ko­ko­sim­me Oulun park­ki­hal­lit kar­tal­le ja sel­vi­tim­me, mitä pit­kä­ai­kai­nen py­sä­köin­ti maksaa

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

So­siaa­li­nen media ei ole vä­hen­tä­nyt pai­no­tuot­tei­den tar­vet­ta vaa­li­kam­pan­join­nis­sa – "Kun edus­kun­ta­vaa­li­eh­do­kas liikkuu to­reil­la, pitää sen näkyä"

Perinteiset painotuotteet pitävät pintansa vaalimainonnassa somesta ja digiratkaisuista huolimatta. Oulun alueen painotaloille kuukausi ennen vaaleja on kiireistä sesonkia.

Oulu

Eduskuntavaaliehdokkaat saivat vaalinumeronsa viime torstaina. Painotaloilla se aloittaa kiireisen kuukauden.

Kempeleläiselle Tarraserifille vaalit ovat aina ekstrasesonki. Tarroja tulostetaan kampanja-autojen ja bussien kylkiin sekä takalaseihin, banderoilleihin ja vastaaviin.

Perinteiset mainonnan keinot siis pitävät pintansa, ja ovat olennainen osa kampanjointia sosiaalisen median ja digituotteiden yleistymisestä huolimatta.