Kaavoitus: Vä­li­ky­län ja Ruskon teol­li­suus­aluei­den väliin suun­ni­tel­laan uutta työ­paik­ka-aluet­ta

Sää: Ke­vät­tal­ven nätit päivät jat­ku­vat Oulun seu­dul­la, kes­ki­viik­ko­na voi tulla lisää lunta

Luitko jo tämän: Oulun ke­hu­tul­la tont­ti­po­li­tii­kal­la on kään­tö­puo­len­sa – Ve­ron­mak­sa­jien rahoja on myös tuh­lat­tu, arvioi apu­lais­pro­fes­so­ri

Mainos: Mitä enemmän tiedät sitä helpommin äänestät, tilaa tästä Kaleva Digi + Lehti 2 kk 59,90 euroa

So­siaa­li­nen media ei ole vä­hen­tä­nyt pai­no­tuot­tei­den tar­vet­ta vaa­li­kam­pan­join­nis­sa – "Kun edus­kun­ta­vaa­li­eh­do­kas liikkuu to­reil­la, pitää sen näkyä"

Perinteiset painotuotteet pitävät pintansa vaalimainonnassa somesta ja digiratkaisuista huolimatta. Oulun alueen painotaloille kuukausi ennen vaaleja on kiireistä sesonkia.

Oulu

Eduskuntavaaliehdokkaat saivat vaalinumeronsa viime torstaina. Painotaloilla se aloittaa kiireisen kuukauden.

Kempeleläiselle Tarraserifille vaalit ovat aina ekstrasesonki. Tarroja tulostetaan kampanja-autojen ja bussien kylkiin sekä takalaseihin, banderoilleihin ja vastaaviin.

Perinteiset mainonnan keinot siis pitävät pintansa, ja ovat olennainen osa kampanjointia sosiaalisen median ja digituotteiden yleistymisestä huolimatta.