Kehittämisylilääkäri Tuomas Holma pitää OYSin C-taloon tulevaa opetukseen keskittyvää sote-keskusta ainutlaatuisena mallina.
Kuva: Mikko Halvari
Oulun yliopistollisen uuden sairaalan toisen vaiheen rakentaminen etenee, kun sairaalarakentamisessa siirrytään C-rakennuksen ja maanalaisen pysäköinnin rakentamiseen.
Aluehallitus hyväksyi tiistain kokouksessaan C-talon toteutusvaiheeseen siirtymisen, sen tavoiteaikataulun ja tavoitekustannuksen.
Uudistamisohjelman toiminnallisen suunnittelun projektipäällikkö, kehittämisylilääkäri Tuomas Holma kuvaa C-taloon tulevia toimintoja merkittäviksi.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut