Timo Korkiamäki korjaa pois Art Gallery Finlandissa päättyneen Särestöniemen näyttelyn kadunvarsimainoksen. Gallerian uudessa näyttelyssä on taidetta Vilho Lammelta ja Kain Tapperilta.
Kuva: Miika Yliniemelä
Reidar Särestöniemen näyttely oululaisessa Art Gallery Finland oy:ssä sai viime metreillä joulukuun lopussa aikaan yleisöryntäyksen. Niinpä toimitusjohtaja Timo Korkiamäellä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin pitää ovia auki neljä päivää suunniteltua pidempään.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut