Säh­kö­pat­te­ris­ta syttyi tu­li­pa­lo oma­ko­ti­ta­los­sa Ke­min­maas­sa – asuk­kaat pois­tui­vat naa­pu­riin

Sähköpatterista syttyi tulipalo omakotitalossa Keminmaassa varhain keskiviikkoaamuna.

Lapin pelastuslaitoksen mukaan palo syttyi kaksikerroksisen talon alakerrassa. Pelastajat saivat rajattua palon syttymistilaan.

Talossa ollut viisihenkinen perhe pääsi poistumaan naapuriin ennen pelastuslaitoksen paikalle saapumista. Ensihoito tutki savukaasulle altistuneet asukkaat.

Talo kärsi palossa merkittävät palo- ja savuvahingot. Ilmoitus palosta tuli kello 5.24.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä