Raatin ui­ma­hal­lis­sa vettä pääsi väärään paik­kaan – ­pe­las­tus­lai­tos hä­ly­tet­tiin pai­kal­le

Pelastuslaitos sai vahingontorjuntatehtävän Raatin uimahallista sunnuntai-iltana.

Uimahallissa on menossa huoltotyöt, joiden yhteydessä vettä oli päässyt vuotamaan altaasta kellariin. Vettä oli kellarissa arviolta 1–2 tuhatta litraa.

Pelastuslaitos pumppaa veden pois.

Hälytys uimahalliin tuli noin kello 19.30.

Ilmoita asiavirheestä