Pelastuslaitos sai vahingontorjuntatehtävän Raatin uimahallista sunnuntai-iltana.
Uimahallissa on menossa huoltotyöt, joiden yhteydessä vettä oli päässyt vuotamaan altaasta kellariin. Vettä oli kellarissa arviolta 1–2 tuhatta litraa.
Pelastuslaitos pumppaa veden pois.
Hälytys uimahalliin tuli noin kello 19.30.