Raatin ui­ma­hal­lin asiak­kaat kiit­te­li­vät ko­ronapas­sin käyt­töö­not­toa, vaikka kaikkia tieto ei ollut ehtinyt ta­voit­taa – "U­seam­pi on pa­lan­nut ha­ke­maan hen­ki­löl­li­syys­to­dis­tus­ta"

Koronapassi otettiin tiistaiaamuna käyttöön Oulun uimahalleissa ja Ouluhallilla. Osalle asiakkaista se tuli yllätyksenä.

Raija Pelkonen ei ollut ehtinyt kuulla koronapassin käyttöönotosta uintireissulle lähtiessään, mutta passi oli hänellä valmiiksi ladattuna puhelimessa. Passin tarkasti Raatin uimahallilla järjestyksenvalvoja Antti Mourujärvi.
Raija Pelkonen ei ollut ehtinyt kuulla koronapassin käyttöönotosta uintireissulle lähtiessään, mutta passi oli hänellä valmiiksi ladattuna puhelimessa. Passin tarkasti Raatin uimahallilla järjestyksenvalvoja Antti Mourujärvi.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Koronapassi ja henkilöllisyystodistus, kiitos.

Oulun uimahalleihin ja Ouluhalliin tulijoilta vaadittiin tiistaiaamuna hiukan entistä enemmän vaivannäköä, kun sisään päästäkseen kaikkien paitsi alle 16-vuotiaiden tuli esittää koronapassi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä