Minea Komulainen (vas.), Netta Nahkanen, liikunnanopettaja Minna Pessala, Hertta Mylly sekä Luka Ståhlberg uskovat puhelinkiellon sujuneen hyvin Pohjankartanon koulussa.
Kuva: Miika Yliniemelä
Oulun kouluissa ei enää saa käyttää puhelinta päivän aikana ollenkaan.
Elokuun alussa astui voimaan perusopetuslain muutos, joka kielsi puhelinten käytön peruskouluissa oppituntien aikana. Tästä kuusta alkaen kielto on kaikissa Oulun kouluissa laajennettu koskemaan myös välitunteja.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut