Oulun uusi turvakampus rakennetaan Ruskonseläntien ja Kaapelitien risteykseen.
Kuva: Jarmo Kontiainen
Suuri osa Oulun seudulla työskentelevistä poliiseista on sitä mieltä, että Ruskonselkään suunniteltu uusi pääpoliisiasema on liian kaukana keskustasta.
Tämä käy ilmi Oulun Seudun Poliisit ry:n jäsenistölleen vuodenvaihteessa teettämästä kyselystä. Kyselyyn vastasi yhteensä 90 yhdistyksen jäsentä. Heistä 60 piti Ruskonselän sijaintia ongelmallisena.