Poliisi selvittää Kiiminkipuiston koulussa tapahtunutta välikohtausta, josta on myös tiedotettu oppilaiden huoltajia Wilma-viestillä. Kuva on arkistokuva eikä liity tuoreeseen tapaukseen.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Kiiminkipuiston koulussa Kiimingissä sattui perjantaina oppilaiden välinen yhteenotto, jota selvittämään on pyydetty viranomaisten apua.
– Tapaus oli sen verran vakava, että siitä on informoitu viranomaisia, Oulun kaupungin sivistys- ja kulttuurijohtaja Mika Penttilä kertoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut