Oulun poliisilaitoksen putkasta lähtevät saatetaan ovelle ja ohjeistetaan oikeaan suuntaan.
Kuva: Tiina Wallin
Oulun poliisilaitoksen poliisivankilasta lähteneiden aiheuttamat häiriöt ovat vähentyneen viime kuukausina.
Ylikomisario Jyrki Kivirinta kertoo, että häiriöitä on tullut poliisin tietoon selvästi vähemmän kuin vielä keväällä.
– Satunnaisia tapauksia on tullut sen jälkeen.
Kaleva uutisoi toukokuussa perheestä, jonka pihalle sama mies tuli toistuvasti häiriköimään poistuttuaan putkasta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut