Valvontaa suoritettiin kuuden poliisin voimin. Kuvassa vanhempi konstaapeli Timo Jurvelin.
Kuva: Liubov Alekseeva
Poliisi valvoi sähköpotkulautailijoita tehostetusti lauantaina Oulussa. Massapuhallutus oli ensimmäinen Oulussa lakimuutoksen jälkeen.
– Seuraamme sitä, minkä verran skuutteja liikkuu ja minkä verran kuljettajista on selvin päin tai alle rangaistavan rajan ja kuinka moni ylittää rattijuopumuksen rajan, ryhmänjohtaja ylikonstaapeli Jari Salmela kertoo.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut