Winger-ravintola sulki viikonloppuna etuajassa viranomaisten keskeytettyä anniskelun.
Kuva: Maiju Pohjanheimo
Oululainen Winger-baari joutui sulkemaan ovensa pari tuntia etuajassa sunnuntain vastaisena yönä, kun poliisi kielsi anniskelun järjestyksenvalvojan puuttumisen vuoksi.
Tilanteeseen johti sairaustapaus, kertoo W & B Restaurants oy:n toimitusjohtaja Mika Sulkala.
– Meillä tuli työntekijä kipeäksi, enkä päässyt itse ajoissa paikalle toisesta ravintolasta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut