Poliisi kielsi an­nis­ke­lun Oulun Win­ge­ris­sä kes­kel­lä yötä – Yrit­tä­jän mukaan ti­lan­tee­seen johti sai­raus­ta­paus

Oulun Winger-baari joutui sulkemaan lauantaiyönä ovensa etuajassa, kun poliisi kielsi anniskelun. Ravintola selittää tapahtunutta työntekijän sairastumisella.

Winger-ravintola sulki viikonloppuna etuajassa viranomaisten keskeytettyä anniskelun.
Winger-ravintola sulki viikonloppuna etuajassa viranomaisten keskeytettyä anniskelun.
Kuva: Maiju Pohjanheimo

Oululainen Winger-baari joutui sulkemaan ovensa pari tuntia etuajassa sunnuntain vastaisena yönä, kun poliisi kielsi anniskelun järjestyksenvalvojan puuttumisen vuoksi.

Tilanteeseen johti sairaustapaus, kertoo W & B Restaurants oy:n toimitusjohtaja Mika Sulkala.

– Meillä tuli työntekijä kipeäksi, enkä päässyt itse ajoissa paikalle toisesta ravintolasta.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä