Oho, kesä taisi taas päästä tulemaan tänäkin vuonna, vähän kuin varkain.
Aika monessa savussa suven sutinoita tuskin on rohjettu tai edes jaksettu kovin paljon etukäteen suunnitella, koska lähes koko kevään pilannut koronakriisi on imenyt ihmisistä mahlat. Eristykset ja rajoitukset, etätyöt ja lomautukset sekä jatkuva huoli etenkin läheisten terveydestä ovat väkisinkin vaatineet kansalta veronsa.