Pekurin kaup­pa­kort­te­li tyh­jen­net­tiin pa­lo­hä­ly­tyk­sen vuoksi – paloa ei ha­vait­tu

Keskiviikkoaamuna Pekurissa oli automaattinen palohälytys. Paloa ei havaittu.
Keskiviikkoaamuna Pekurissa oli automaattinen palohälytys. Paloa ei havaittu.
Kuva: Miika Yliniemelä

Oulun keskustassa sijaitseva Pekurin kauppakortteli tyhjennettiin hieman ennen aamuyhdeksää keskiviikkona automaattisen palohälytyksen vuoksi.

Kauppakeskus tyhjennettiin vartijan toimesta. Hieman kello yhdeksän jälkeen Pekurin ulkopuolella oli kymmeniä ihmisiä.

Päivystävä palomestari Mikko Heikkilä kertoo, että pelastuslaitoksen henkilöstö ja kauppakeskuksen vartija tarkastivat tilat, eikä paloa havaittu.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä