Keskiviikkoaamuna Pekurissa oli automaattinen palohälytys. Paloa ei havaittu.
Kuva: Miika Yliniemelä
Oulun keskustassa sijaitseva Pekurin kauppakortteli tyhjennettiin hieman ennen aamuyhdeksää keskiviikkona automaattisen palohälytyksen vuoksi.
Kauppakeskus tyhjennettiin vartijan toimesta. Hieman kello yhdeksän jälkeen Pekurin ulkopuolella oli kymmeniä ihmisiä.
Päivystävä palomestari Mikko Heikkilä kertoo, että pelastuslaitoksen henkilöstö ja kauppakeskuksen vartija tarkastivat tilat, eikä paloa havaittu.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut