Tämän vuoden henkilöstöetujen käyttämiseen on aikaa enää muutama päivä.
Työnantajien myöntämää etua voi hyödyntää esimerkiksi tapahtuma-, teatteri- ja konserttilippujen ostamiseen, kuoron tai jääkiekkoharrastuksen maksuihin, liikuntapalveluihin, hierontaan tai vaikka hammaslääkäriin.
Mikäli hyvinvointirahaa ei ehdi kuluttaa tämän vuoden puolella, yksi vaihtoehto on ostaa lippu ensi vuoden tapahtumaan.
Jutun lopusta löydät listan 12 oululaisesta tapahtumasta, joihin voi ostaa pääsylipun hyvinvointiedulla.