Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Ouluun tekee mieli tulla uu­des­taan, neljä päivää hei­nä­kui­ses­sa kau­pun­gis­sa avasi tam­pe­re­lai­sen­kin silmät

Olimme vaimoni kanssa häämatkalla Nallikarissa 1965 VW-Kleinbussilla. Siinä olikin ainoa muistikuvamme Oulusta, pohjoisesta kaupungista.

Olemme asuneet Tampereella 16 vuotta. Saksassa olemme käyneet vuosittain, mutta kun sinne ei ole päässyt, niin tänä kesänä päätimme suunnata pohjoiseen.

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä, kun valitsimme Tampereen eläkepäiviksemme. Täällä on kaikki, tai ainakin melkein.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa