Olimme vaimoni kanssa häämatkalla Nallikarissa 1965 VW-Kleinbussilla. Siinä olikin ainoa muistikuvamme Oulusta, pohjoisesta kaupungista.
Olemme asuneet Tampereella 16 vuotta. Saksassa olemme käyneet vuosittain, mutta kun sinne ei ole päässyt, niin tänä kesänä päätimme suunnata pohjoiseen.
Olemme olleet erittäin tyytyväisiä, kun valitsimme Tampereen eläkepäiviksemme. Täällä on kaikki, tai ainakin melkein.