Ritaharjun Ideaparkiin perjantaina avatun McDonald'sin yrittäjä Maarit Vepsäläinen (vas.) toivotti asiakkaat tervetulleeksi. Jonossa ensimmäisenä hampurilaisaterialle oli tulossa oululainen Anu Kataja.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Ritaharjun Ideaparkin McDonald'sissa on valmistauduttu koko viikko ravintolan avaamiseen.
Edellispäivänä ravintolan väki teki kenraaliharjoituksen kutsuvieraille, ja sitä edelsi useita lounaita ja päivällisiä harjoitusvetoina testiasiakkaille.
Yrittäjä Maarit Vepsäläinen oli jännittyneissä tunnelmissa hetki ennen ovien avaamista perjantaina kello 10.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut