Nautiskelua, eläimellistä menoa ja krapulan hoitoa
Oulussa on yksi selkeästi cocktailien juomiseen suunnattu baari, mutta drinkkejä saa myös muista kuppiloista. Sekä Cocktail Companyn baarimestari Jani Virta että Zivagon ravintolapäällikkö Marko Tirkkonen ovat nähneet cocktailkulttuurin muutokset lähietäisyydeltä.
Väri on vaaleahkonpunainen. Päälle on ripoteltuna vadelmia.
– Joku vadelmadrinkki tämä on, suoraan ravintolan listalta. Se kuulosti raikkaalta, joten ajattelin, että se sopii hyvin kesäpäivään, Katja Miettinen sanoo.
Toisessa lasissa väri on niin ikään punainen mutta hieman tummempi versio. Giniä, makeaa vermuttia ja Camparia. Kokonaisuuden kruunaa viipale appelsiinia.