Oulun torilla on tun­nel­maa – moni lomansa per­jan­tai­na aloit­ta­nut iloit­see hel­teis­tä, kun taas torilla töissä olevat odot­ta­vat jo vii­leäm­piä kelejä

Ruokateltassa työskennellään jopa 43 asteen kuumuudessa.

Päivi Hakasalmi (vas.) ja Juulia Klasila saivat aloittaa kesälomansa perjantaina.
Päivi Hakasalmi (vas.) ja Juulia Klasila saivat aloittaa kesälomansa perjantaina.
Kuva: Maiju Pohjanheimo

Kun moni oululainen aloittaa kesälomansa tänä perjantaina, alkavat hellerykäyksen pahimmat paahteet olla jo takanapäin. Säätiedotus kertoo lämpötilan tasaisesti laskevan kohti tulevan viikon keskiviikkoa. Sateisiinkin voidaan varautua.

– Vähän harmittaa, olisi saanut olla tällaiset kelit pidempään, perjantaina lomaansa Oulun torilla aloitteleva Juulia Klasila harmittelee.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä