Taide: Ou­lu­lai­nen Elsi Tau­riai­nen jul­kai­si maa­laus­vi­deon ja sai 100 000 seu­raa­jaa

Neuvottelutaito: Oulun po­lii­sin neu­vot­te­lu­ryh­män vetäjä kertoo tiu­kim­mat ti­lan­teen­sa

Kolumni: Sek­suaa­li­nen ah­dis­te­lu on rikos ja siihen tulee suh­tau­tua sel­lai­se­na

Mainos: Tilaa tästä Kaleva Digi 13,90 €/kk

Tilaajille

Oulun seudun bus­si­yh­tiöil­le rah­ti­kul­je­tus­ten loppu on kova isku en­nes­tään tu­ka­las­sa ti­lan­tees­sa – Nyt pitäisi lisäksi in­ves­toi­da säh­kö­bus­sei­hin

Viisi henkilöä ja koira matkustavat helpoiten omalla autolla, ja siksi se houkuttelee linja-autoa enemmän. Kotimaan matkoilla on kesällä hiljaista, vaikka muuta voisi luulla.

Pohjolan Matkan reittiliikenteen matkustajamäärä ei ole vielä palautunut korona-aikaa edeltävälle tasolle. Kesä on rauhallista aikaa myös tilausliikenteessä. Kuljettajana on Mika Mutka.
Pohjolan Matkan reittiliikenteen matkustajamäärä ei ole vielä palautunut korona-aikaa edeltävälle tasolle. Kesä on rauhallista aikaa myös tilausliikenteessä. Kuljettajana on Mika Mutka.
Kuva: Maiju Pohjanheimo

Matkahuollon rahtikuljetuksien loppuminen on ollut iso isku pitkän matkan vuoroja ajaville Oulun seudun linja-autoliikenneyrityksille. Ala on jo valmiiksi paininut koronanpandemian, polttoaineen hintojen nousun ja kuljettajapulan kanssa.

Reitti- ja tilausliikennettä ajavalle Pohjolan Matkalle rahtikuljetuksista luopumisella on ollut tuntuva vaikutus.

Lue Digiä _0,25 € / viikko_

Tutustu, voit peruuttaa tilauksen koska tahansa.