Oulun poliisi on tyy­ty­väi­nen Kuu­sa­mon­tien uusiin no­peus­ka­me­roi­hin – eri­tyi­ses­ti Vaa­lan­tien risteys on ollut vaaran paikka

Uudenlaiset peltipoliisit mittaavat lähestyvän ajoneuvon nopeutta paljon suuremmalta etäisyydeltä kuin aikaisemmalla tekniikalla on voitu tehdä. Oulun poliisi toivoo kameravalvonnan hillitsevän Kuusamontiellä autoilevien kaasujalkaa.
Uudenlaiset peltipoliisit mittaavat lähestyvän ajoneuvon nopeutta paljon suuremmalta etäisyydeltä kuin aikaisemmalla tekniikalla on voitu tehdä. Oulun poliisi toivoo kameravalvonnan hillitsevän Kuusamontiellä autoilevien kaasujalkaa.
Kuva: Sanna Niemi

Kuusamontielle Vaalantien risteykseen vastikään asennetut nopeusvalvontakamerat tulevat Oulun liikenneyksikön johtajan, ylikomisario Tommi Heikkilän mukaan todella tarpeeseen.

Risteys on hänen mukaansa Kuusamontien pahin paikka, ja yleensäkin keskinopeudet ovat Kuusamontiellä todella korkeat.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi.

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä