Oulun len­to­ase­mal­la huh­ti­kuus­sa eniten mat­kus­ta­jia sitten ko­ro­na­pan­de­mian alun – lisää vuoroja Hel­sin­kiin

Lomamatkailu ulkomaille kohenee vauhdilla.

Saara ja Salla Vihervaara suuntasivat viime keskiviikkona Oulusta Helsingin kautta kohti Berliiniä. Siskoksista on mukavaa päästä taas näkemään muutakin maailmaa koronatilanteen helpottaessa.
Saara ja Salla Vihervaara suuntasivat viime keskiviikkona Oulusta Helsingin kautta kohti Berliiniä. Siskoksista on mukavaa päästä taas näkemään muutakin maailmaa koronatilanteen helpottaessa.
Kuva: Jarmo Kontiainen

Korona-aikana voimakkaasti hiipunut lentomatkustaminen on toipumassa aallonpohjasta. Esimerkiksi Oulun lentoasemalla kirjattiin huhtikuussa korkeimmat matkustajamäärät sitten pandemian alun, lentoaseman päällikkö Liisa Sallinen kertoo.

– Huhtikuussa tehtiin matkustajamäärien palautumisessa ennätys.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Mainos
Kalevan pelit

Pelaa Kalevan digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen
Ilmoita asiavirheestä