Saara ja Salla Vihervaara suuntasivat viime keskiviikkona Oulusta Helsingin kautta kohti Berliiniä. Siskoksista on mukavaa päästä taas näkemään muutakin maailmaa koronatilanteen helpottaessa.
Kuva: Jarmo Kontiainen
Korona-aikana voimakkaasti hiipunut lentomatkustaminen on toipumassa aallonpohjasta. Esimerkiksi Oulun lentoasemalla kirjattiin huhtikuussa korkeimmat matkustajamäärät sitten pandemian alun, lentoaseman päällikkö Liisa Sallinen kertoo.
– Huhtikuussa tehtiin matkustajamäärien palautumisessa ennätys.