Maanantaina varmistui, että Oulun kaupungin työterveyshuolto siirtyy ensi kesänä Terveystalon vastuulle. Oulun kaupunginhallitus päätti kokouksessaan, ettei kaupunginjohtaja Ari Alatossavan tekemää työterveyshuoltoon liittyvää hankintapäätöstä muuteta. Samalla kaupunginhallitus hylkäsi Pihlajalinnan tekemän hankintaoikaisuvaatimuksen.
Tällä hetkellä Oulun kaupungin työterveyshuollosta vastaa Pihlajalinna.
Oulun kaupunki kilpailutti työterveyshuollon palvelut viime vuonna. Kilpailutukseen osallistui Terveystalon ja Pihlajalinnan lisäksi Mehiläinen.