Oulun kau­pun­gin­hal­li­tus vah­vis­ti: Kau­pun­gin työ­ter­veys­huol­to siirtyy ensi kesänä Ter­veys­ta­lol­le

Maanantaina varmistui, että Oulun kaupungin työterveyshuolto siirtyy ensi kesänä Terveystalon vastuulle. Oulun kaupunginhallitus päätti kokouksessaan, ettei kaupunginjohtaja Ari Alatossavan tekemää työterveyshuoltoon liittyvää hankintapäätöstä muuteta. Samalla kaupunginhallitus hylkäsi Pihlajalinnan tekemän hankintaoikaisuvaatimuksen.

Tällä hetkellä Oulun kaupungin työterveyshuollosta vastaa Pihlajalinna.

Oulun kaupunki kilpailutti työterveyshuollon palvelut viime vuonna. Kilpailutukseen osallistui Terveystalon ja Pihlajalinnan lisäksi Mehiläinen.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa

Ilmoita asiavirheestä