Kontratenori Paulus Sipilä, Iida Zelenski (barokkiviulu), Johanna Tuikka (barokkialttoviulu) ja Ann-Louise Wägar (barokkifagotti) harjoittelivat muun muassa Thomas Tallisin sävellystä If ye love me barokki-iltamien esiintymistä varten.
Kuva: Pekka Peura
Oulun vanhan musiikin yhdistyksen muusikoista koostuvassa Oulun barokkiorkesterissa (Obo) harjoiteltiin viime viikolla barokki-iltamia varten ristiriitaisissa tunnelmissa.
Perinteeksi muodostunut tapahtuma pidettiin perjantaina, ja nyt ensimmäistä kertaa Pikisaaren Kulttuurilaboratoriossa.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut