Lauantaiaamuna vakavaan onnettomuuteen Pohjois-Ruotsissa joutuneen oululaisen matkanjärjestäjän Saaga Travelin linja-auto on Ruotsin poliisin hallussa.
– Käsityksemme mukaan viranomaiset tutkivat autoa, että löytyykö jotain perimmäistä syytä, miksi näin tapahtui. Se on ihan ok, Saaga Travelin toimitusjohtaja Sanna Kimpimäki kertoo.
Onnettomuuteen joutuneen auton kyydissä oli Norjan teknis-luonnontieteellisen yliopiston NTNU:n vaihto-opiskelijoita.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut