Lintulammen asukasyhdistyksen järjestämä tapahtuma alkoi kävelyretkellä keskustan palvelukeskuksesta Hollihaan puistoon.
Kuva: Jenni Kivimäki
Puolet kotihoidon asiakkaista Pohjois-Pohjanmaalla on käynyt ulkona kerran tai ei ollenkaan seitsemän vuorokauden aikana. 59 prosenttia asiakkaista on käynyt tai käy yleensä ulkona kolmen vuorokauden aikana.
Tämä käy ilmi Sosiaali- ja terveysministeriön alkuvuodesta tehdystä selvityksestä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut