Pulloista pyöräksi
Kun oululainen Tomi Tihinen, 34, kysyi pulloja Facebookissa, ei hän osannut kuvitella, millaiseen kultasuoneen osui.
Oululainen Tomi Tihinen, 34, ajelee polkupyörällä, joka on hankittu astetta erikoisemmalla tavalla: pullopanteilla.
Tihinen laittoi 570 euron arvoiseen pyörään omista säästöistään vain 70 euroa, loput 500 euroa hän keräsi pulloista.
Alkuvuodesta Tihisen vanha pyörä alkoi reistailla. Pinnat katkeilivat ja pyörää piti huoltaa kaiken aikaa.
Tihinen sairastaa tautia, joka aiheuttaa jalkoihin hermosärkyä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut