-

Pul­lois­ta pyö­räk­si

Kun oululainen Tomi Tihinen, 34, kysyi pulloja Facebookissa, ei hän osannut kuvitella, millaiseen kultasuoneen osui.

Kun oululainen Tomi Tihinen, 34, kysyi pulloja Facebookissa, ei hän osannut kuvitella, millaiseen kultasuoneen osui.

Oululainen Tomi Tihinen, 34, ajelee polkupyörällä, joka on hankittu astetta erikoisemmalla tavalla: pullopanteilla.

Tihinen laittoi 570 euron arvoiseen pyörään omista säästöistään vain 70 euroa, loput 500 euroa hän keräsi pulloista.

Alkuvuodesta Tihisen vanha pyörä alkoi reistailla. Pinnat katkeilivat ja pyörää piti huoltaa kaiken aikaa.

Tihinen sairastaa tautia, joka aiheuttaa jalkoihin hermosärkyä.

Kesällä on aikaa lukea!

Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat, videot ja live-lähetykset Podcastit Päivittäiset uutiset sähköpostiisi Pelit ja koulutukset Tilaajaedut
Ilmoita asiavirheestä