Oululainen kansanedustaja Pekka Aittakumpu (kesk) kommentoi juuri julkistettua hallitusohjelmaa.
Kuva: Jukka Leinonen
Oululainen kansanedustaja Pekka Aittakumpu (kesk) suhtautuu uuteen hallitusohjelmaan ristiriitaisesti.
– Talouspuoli on otettu vakavasti, mutta eriarvoisuuden torjunta ja köyhän asian ajaminen on unohtunut. Pelkään, että palvelut keskittyvät ja eriarvoisuus lisääntyy leikkausten takia.
Aittakumpu näkee hyvänä sen, että hallitusohjelmassa painotetaan valtion talouden tasapainottamista ja työllisyys sekä yrittäminen ovat vahvasti asialistalla.