Oululainen Aapo "the Angus" Rautio vakuutti tuomarit ja otti voiton ilmakitaransoiton MM-kilpailuissa.
Kuva: Lassi Karvonen
Ilmakitaransoiton maailmanmestaruus ratkottiin jälleen Rotuaarin aukiolla. Maailmanmestaruuden vei nimiinsä oululainen Aapo "The Angus" Rautio.
Puolituntia ennen finaalin alkua esiintymislavan edusta oli jo täynnä innokkaita faneja odottamassa kilpailua.
Heidi Porali ja Krista Laakso olivat saapuneet jo hyvissä ajoin paikalle.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut