Uusia alkuja kohden
Johannes Gustavssonin ja Oulu Sinfonian tie haarautuu kahtaalle.
"Näkemiin" piti lausumamme jo keväällä, mutta tunnetusta syystä myös Oulu Sinfonian suunnitelmat menivät uusiksi.
Orkesteri ja sen yleisö juhlivat kautensa keväällä päättänyttä ylikapellimestariaan Johannes Gustavssonia torstaisessa konsertissa.
Hyvästejä siis tuskin sanotaan, mikäli se Gustavssonista on kiinni. Hänelle orkesteri ja sen kaupunki ovat muodostuneet tärkeiksi.
– Pidän täällä olemisesta, asenteesta ja ihmisistä.