Lukijalta
Mielipidekirjoitus

Onko Oulun kau­pun­gin­val­tuus­to torp­paa­ja vai mah­dol­lis­ta­ja?

Kaleva uutisoi 23.2., että 28.2. valtuuston kokouksessa nostetaan tiedoksi merkittävässä asiassa ponsiesitys, jossa laitetaan valtuusto päättämään sallitaanko kaupan keskittymän ja yliopiston hankesuunnitelman edetä asemakaavavalmisteluun vaiko ei.

Olen seurannut pitkään asiasta käytyä keskustelua ja osittain hämmästellyt sitä kiihkoa, jolla asiaa kommentoidaan. Valtuuston keskustelutilaisuuksissa puheenvuoroja käyttävät pääasiassa vastustajat, puolestapuhujat leimataan tyhmiksi, asiaa ymmärtämättömiksi.

Tarjous vain nyt

Saat digin _maksutta_ 2 viikkoa