Tromssalainen Hege Lorentzen kertoo, että Ruotsi on Suomea halvempi matkustuskohde.
Kuva: Jukka-Pekka Moilanen
Norjalaisten turistien määrä Nallikarissa on ollut tasaisessa laskussa 2010-luvun jälkeen.
Tänä vuonna tammi–heinäkuun ajalta norjalaisten yöpymisiä kirjattiin vajaa 7000, kertoo Nallikari Seasiden toimitusjohtaja Sirpa Walter.
Vuonna 2007 Kaleva uutisoi, että norjalaisten yöpymisiä Nallikarissa oli edellisvuonna ollut jopa 36 tuhatta.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut