Oulun kaupunginvaltuusto teki maanantaina esityksiään ensi vuoden budjettiin. Esityksistä päätetään tasan viikon päästä, ja samalla nuijitaan talousarvioesitys pöytään.
Kuva: Pekka Peura
Oulun kaupunginvaltuusto kokoontui maanantaina käsittelemään vuoden tärkeimmäksi sanottua asiaa eli kaupungin ensi vuoden talousarviota ja kahden seuraavan vuoden taloussuunnitelmaa.
Keväällä valittu uusi kaupunginvaltuusto päättää budjetista samalla kaavalla kuin valtuustot aikaisempina vuosina: Maanantaina pidettiin reilut kolme tuntia kestänyt keskustelu ja tehtiin muutosesityksiä.
Kesällä on aikaa lukea!
Nappaa Kaleva Digin ensimmäiset _2 kk 9,90 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat, videot ja live-lähetykset
Podcastit
Päivittäiset uutiset sähköpostiisi
Pelit ja koulutukset
Tilaajaedut