Näin Oulun seudun asian­aja­jat nou­dat­ta­vat pik­ku­tark­ko­ja ta­pa­oh­jei­ta – ”Ei yleensä ole asiak­kaan etu, jos lähtee kovin rä­kyt­tä­mään”

"Eihän se tietenkään kivalta tunnu, jos päämies ei enää luotakaan avustajaan. Mutta arvosteluun turtuu. Tässä hommassa ei tulla koskaan ystäviksi vastapuolenkaan kanssa", sanoo asianajaja Pirjo Isoluoma.

Kuuntele tai lue juttu

Tilaa Kaleva Digi ensimmäiset 2 kk yhteensä 9,90 €

Ilmoita asiavirheestä